2023年02月04日

Playing with Team Apache

Playing with Team Apache

Playing with Team Apache

One of the early groups I played with was Team Apache which had a mix of younger and older players. The leader of the team was really cool and had a wicked sense of humor. He always made fun of Jackal-san which he didn’t like but I always found hilarious. He nicknamed him Erokkal-san combining the word for horny with jackal. Most of the guys were chill except some of the younger players who wanted to do gun training like they were Chris Costa or something. This one dude was way too serious trying to go over shooting drills and stances. Me and Jackal were like we just want to play some games my guy.

Playing with Team Apache

Also took my buddy Rich out for his first outdoor game with this team. It was at a smaller field than Ayase but there was lots of close range shootouts. Rich’s Famas looks really compact but at the those ranges was pretty effective that day. Love it when he flips out the built in bipod on the F1 version of his gun. So useless in game but good for taking photos of our gear! Games are longer outdoors and you really have to use your sneaking abilities to the max. Rich’s speciality was going all Solid Snake where he would lay perfectly still and enemies would walk past him. Surprise close range Famas blast!

私が一緒にプレイした初期のグループの 1 つは、若いプレイヤーと年配のプレイヤーが混在する Team Apache でした。 チームのリーダーは本当にクールで、面白い人。 彼はいつも嫌いなジャッカルさんをからかっていましたが、私はいつも陽気でした。 彼は彼に角質とジャッカルを組み合わせたエロッカルさんのニックネームを付けました. クリス・コスタか何かのように銃の訓練をしたいと思っていた若い選手の何人かを除いて、ほとんどの人は冷静でした。 この 1 人の男は、射撃の訓練やスタンスを確認しようとして、あまりにも真剣でした。 私とジャッカルは、ただゲームをしたいだけのようでした。
また、このチームとの最初の屋外ゲームのために、私の仲間のリッチを連れ出しました。 綾瀬よりも小さいフィールドでしたが、近距離でのシュートアウトがたくさんありました。 リッチのファマスは非常にコンパクトに見えますが、その範囲ではその日はかなり効果的でした. 彼の銃の F1 バージョンに組み込まれているバイポッドを外したときは、とても気に入りました。 ゲームでは役に立ちませんが、ギアの写真を撮るのには適しています。 ゲームは屋外でより長く行われるため、スニーキング能力を最大限に活用する必要があります。 リッチの専門は、彼が完全にじっと横たわり、敵が彼の前を通り過ぎるソリッド・スネークになることでした。 驚きの近距離ファマスブラスト!




同じカテゴリー(Game Fields フィールド)の記事画像
Ups and downs of OPS Field
Private Game day at BLAM!
My favorite outdoor field in Ayase
Photos from first time at BLAM!
First time playing airsoft in Japan -BLAM!
同じカテゴリー(Game Fields フィールド)の記事
 Ups and downs of OPS Field (2023-03-10 16:02)
 Private Game day at BLAM! (2023-02-08 15:06)
 My favorite outdoor field in Ayase (2023-02-03 15:24)
 Photos from first time at BLAM! (2023-01-31 17:09)
 First time playing airsoft in Japan -BLAM! (2023-01-31 16:20)

Posted by びー  at 13:35 │Comments(0)Game Fields フィールド

上の画像に書かれている文字を入力して下さい
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。