2023年02月03日

My favorite outdoor field in Ayase

My favorite outdoor field in Ayase
My favorite outdoor field in Ayase
My favorite outdoor field in Ayase

Getting out to this field was a case of knowing a guy who knows a guy who knows a guy that has a ride to get to the field in Ayase. After some texting I managed to get a ride with a Japanese guy nicknamed Jackal-San who would become my main contact to airsoft groups for the next few years. Also the Ayase field is no longer there as the police shut it down years ago.
The field was pretty spacious with mostly flat terrain with bunkers and lots of trees to use as cover. I think it was my favorite place to play airsoft out of all the fields I’ve been to.
The first time I went there was with Jeremy and Alex. Jeremy used a Marui M4 S-system and Alex with his Ak74 1st gen recoil rifle. Only bad part about that place was we had to share next door with amateur golfers. They would hit stray balls on our side all the time so not dangerous at all! Our bbs couldn’t hit farther than 40-50 meters so the golfers were safe hehe

My favorite outdoor field in Ayase
My favorite outdoor field in Ayase
My favorite outdoor field in Ayase

This place was huge man and here are some of the bunkers that were fun to use. I remember one time a guy in American WW2 paratrooper gear with his Tommy gun stormed our bunker that took me and Rich out with one blast. As you can see it’s a very wooded area so green camouflage works the best and my old grey ACU uniform was terrible for this environment. But I was making myself at home, welcome to the newbie bunker!
I miss this field but I was glad I wasn’t there when the police came to shut it down yikes! Also was introduced to WW2 paratrooper players at that place that influenced me to use the same gear a couple years down the line. Nothing like a blast to the face with a Thompson machine gun!

このフィールドに出るのは、綾瀬でフィールドを取得するために乗り物を持っている男を知っている男を知っている男を知っているケースでした。 いくつかのテキストメッセージの後、ジャッカルさんというあだ名の日本人男性と一緒に乗ることができました.彼は、今後数年間、エアソフトグループとの主な連絡先になります. また、数年前に警察が閉鎖したため、綾瀬フィールドはもうありません。
フィールドは非常に広々としており、ほとんどが平らな地形で、バンカーとカバーとして使用する木がたくさんありました。 私が行ったすべてのフィールドの中で、エアソフトをプレイするのに私のお気に入りの場所だったと思います.
私が初めてそこに行ったのは、ジェレミーとアレックスと一緒でした。 ジェレミーはマルイ M4 S システムを使用し、アレックスは Ak74 第 1 世代リコイル ライフルを使用しました。 その場所の唯一の悪い点は、隣のアマチュアゴルファーと共有しなければならなかったことです。 彼らはいつも私たちの側で迷子のボールを打つので、まったく危険ではありません! 私たちの bbs は 40 ~ 50 メートルよりも遠くに飛ばすことができなかったので、ゴルファーは安全でした。
この場所は巨大な男で、ここに使用するのが楽しいバンカーがいくつかあります. ある時、アメリカの第二次世界大戦の空挺部隊の装備を着てトンプソンを持った男が私たちのバンカーを襲撃し、私とリッチを一撃で倒したことを覚えています. ご覧のとおり、非常に森が多いエリアなので、緑のカモフラージュが最適で、私のグレーの ACU ユニフォームはこの環境には適していませんでした。 しかし、私は家にいるようにしていました。初心者バンカーへようこそ!
この畑が恋しいですが、警察が閉鎖に来たとき、そこにいなくてよかったです。 また、その場所で第二次世界大戦の空挺部隊の選手に紹介され、数年後に同じギアを使用するようになりました. トンプソンSMGで顔面を爆破するようなものはありません!




同じカテゴリー(Game Fields フィールド)の記事画像
Ups and downs of OPS Field
Private Game day at BLAM!
Playing with Team Apache
Photos from first time at BLAM!
First time playing airsoft in Japan -BLAM!
同じカテゴリー(Game Fields フィールド)の記事
 Ups and downs of OPS Field (2023-03-10 16:02)
 Private Game day at BLAM! (2023-02-08 15:06)
 Playing with Team Apache (2023-02-04 13:35)
 Photos from first time at BLAM! (2023-01-31 17:09)
 First time playing airsoft in Japan -BLAM! (2023-01-31 16:20)

Posted by びー  at 15:24 │Comments(0)Game Fields フィールド

上の画像に書かれている文字を入力して下さい
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。